Tuesday, February 5, 2008

Call me BuBu:


ကၽြန္ေတာ္နာမည္ ကဲကဲ ေလးလို႔ ေခၚပါတယ္။ အိမ္မွာေတာ့ ခ်စ္စႏိုးနဲ႔ ဘူဘူး လို႔ေခၚၾကတယ္။
အိမ္မွာဆို ကၽြန္ေတာ္ကဗိုလ္ပဲ ။
စားခ်င္တာစား ကိုက္ခ်င္တာကိုက္
ဖိနပ္ဆိုရင္ ဘယ္နရံ ရွိၿပီလဲ မသိေတာ့ဘူး
အိမ္လာလည္တဲ့ ဧည့္သည္ ဖိနပ္လည္း ကိုက္တယ္
ဒါကလည္း ကၽြန္ေတာ္ ၀ါသာနာပဲေလ။
လူေတြကို အရမ္းခင္တာ အထူးသျဖင့္ ေကာင္မေလးေတြကို
ဟား ဟား ဟား
ကၽြန္ေတာ္ အစြမ္းအစကေတာ့ အိမ္လာသမွ် ေကာင္မေလးေတြကို ရေအာင္နမ္းတာဗ်။
ေကာင္မေလးေတြကလည္း အနမ္းခံတာပဲ
ကၽြန္ေတာ္က လူေခ်ာေလးဆိုေတာ့
ဒါေတာင္ ကၽြန္ေတာ္က အသက္ ခုႏွစ္လသားပဲ ရွိေသးတာ
ႀကီးလာရင္ေတာ့ ေကာင္မေလးေတြ ၀ိုင္း၀ိုင္းလည္ မွာလားပဲ
စိတ္ညစ္လိုက္တာ....။


ကဲကဲေလးရဲ႕ ရင္တြင္းျဖစ္ စကားလံုးေလးမ်ားႏွင့္ ...................။



0 comments: